Mångsysslaren Elin

Hejsan!
Skriver till er lite igen, nu har jag kollat färdigt på Pretty Woman, började kolla på den redan i söndags men igår så hann jag ju inte göra annat än att plugga, kabaré, dansa och blogga. Så det fick bli idag istället!


Inget smink på bilden, men det struntar jag i, kan visa mig ändå! ^^
Målade även naglarna i lite halvt galen färgkombination, ljusrosa innerst, sedan korallrött, eller typ ceriset, och på tippen blev det.. vad heter det.. åh! Mintgrönt! Just det! Ganska nice, eller hur? Är supernöjd, smidigt, snabbt och enkelt gick det också :)
Nu ska jag nog läsa lite i Anne Franks dagbok, bra bok!, och sen locka håret. Kanske.
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: jessoo :D

hihi, jag ville bara inte att allmänheten skulle se att jag skrev :)

2010-05-18 @ 21:22:12
URL: http://yesicahansson.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Hejsan :D visst kan vi göra det :) la till dje precis :) kram

2010-05-19 @ 09:42:05
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0