Måndag 31/5

Hejsan!
Nu har jag ätit och läst lite i Anne Frank, jag kom inte hem förrens vid halv sex. Vi har verkligen haft stenhård kabaré-övning idag, från klockan nio till halv sex. Imorgon är det föreställningar först klockan 10.15 för sexor, sjuor och åttor och sedan på kvällen klockan 18.00 för allmänheten. Kommer bli grymt bra!

Japp, jag håller på att måla i två naglar med nagellack tills imorgon och lite så..




Det blir korallrött med glitter på..

Idag vid lite efter sju tror jag att det är, ska vi fira mamma på mors dag, för ingen av oss kunde faktiskt igår, haha. Sedan blir det att kolla färdigt på National Target, en Johan Falk-film. Har hört att Kinnaman får på sig en Armani-kostym, grr...
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: patricia

haha okej :)

2010-05-31 @ 18:48:17
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

snygg blogg :)

2010-05-31 @ 18:55:11
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0