Knut- elin

Hejsan!
Skriver bara ett snabbt inlägg nu, vi har precis ätit ovanligt sent men jag hade ju dansträningen och Annas tåg var försenat. Men det var gott att äta sent, inte mig emot :)

'

Gjorde en liten knut, eller en bulle utav håret nu till träningen, det är absolut det bästa. På onsdag ska jag klippa mig however, men hur? Har ju mina funderingar..
Ha en fortsatt fin fredagskväll fina läsare!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Andréa

Sv: Ledsen för sent svar, men NU har jag lagt till dig på Bloglovin iallafall :)

Haft en bra dag?

2010-05-21 @ 22:13:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vilken fin blogg du har! Den är rolig att läsa & du verkar blogga ofta om mycket roligt m.m. :) Jag tror jag ska börja prenumera på den faktist! Kolla gärna på min.



Hejdå! :)

2010-05-21 @ 22:15:51
URL: http://lakritsgroda.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svara gärna på min kommentar Elin :)

2010-05-23 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0