Kladdkakemuffins

Hejsan!
Söndag idag och sista dagen i vecka 18. För det blir väl vecka 19 imorgon? Jo, men så måste det ju vara. Idag har jag bara gjort en massa saker och stressat och haft mig. Började med att plugga franska i en och en halv timma, sen åkte jag och pappa till stan, sen bakade jag lite kladdkakemuffins och sen pluggade jag lite till. Har nog pluggat minst 3 timmar idag så jag är helt död i huvudet..

Tre bilder på hur mina muffins blev :) Jag la sedan på smält blockchoklad också, mums!






Ganska fina eller hur? :)

Nu resten av kvällen ska jag bara ta det riktigt lugnt, läsa och äta lite choklad och bara koppla av helt enkelt, det behöver jag efter den här dagen..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

vad goda dom ser ut :) kram!

2010-05-09 @ 22:45:00
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: jessica :D

skulle du inte visa dina skor i helgen? :)

2010-05-10 @ 15:46:50
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0