I need shopping

Hejsan!
Har haft provmiddag tillsammans med Louise idag och allt gick jättebra. Vi bjöd på klyftpotatis, fläskfilé, en speciell sås, sallad och till efterrätt fruktsallad med grädde och chokladspån. Så det var riktigt gott, det tyckte våra två gäster också.

Jag har i alla fall bokat klipptid nu, så vecka 20 den 18 maj är det dags. Då ska håret av! Jag ska klippa av det ganska mycket faktiskt.. Kommer dö. Jag lovar. I´m. Gonna. Die. Die. Another. Day. Typ. Så. Typ. Men jag ska nog göra det, det kommer bli fint :)
På lördag tror jag att jag ska shoppa en sväng, vad tror ni om det? Behöver en massa saker..

  • Skolavslutningsklänning.. Måste hitta en ganska SNART!
  • Ballerina, eller gympaskor som är öppnare typ.
  • Bikini. I ♥ buying bikini!
  • Underkläder. Inte lika roligt, haha.
  • Korta jeans. Det skönaste som finns!
  • Nagellack i korallfärg typ.
Så ja, det är ju en del som ni kanske ser. Så jag får nog ta en sväng på lördag :)
By the way, jag sitter här och bloggar i mina 11 centimeters klackar. Ni har ju inte fått se dem än, vad elak jag är va? Kanske i helgen? Ja, så får det bli!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0