En regnig stad

Hejsan!
Hemma från stan igen, eller ja, jag kom hem klockan fem. Hann med tåget precis, sprang från rådhusparken och kom på tåget när klockan var 16.29, det skulle gå 16.30, så det var nära.

Mitt tågkort har blivit avmagnetiserat så jag åkte gratis till Jönköping och på bussen. Men ska få hem ett nytt nu i veckan så det blir nog bra :)
Så.. vad köpte jag då? Jo, ett par korta jeans och ett par ballerina. Vet inte om jag ska behålla skorna än, dem skaver tyvärr lite men jag får gå här inne så får vi se vad det blir av det. Men superfina!

Nu ska jag se Americas Funniest Home Videos vid klockan åtta!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna Emanuelsson

det regnar jättemycket här också -.-

allt bra idag?

2010-05-09 @ 11:47:25
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0