Buzy day again

Hejsan!
Har bara inte haft tid och ork till att blogga idag, ni vet säkert själva hur det är när man har blogg och bloggar. Ibland så händer det bara något som gör att man inte orkar skriva nåt, och idag var tydligen en sådan dag. Det pendlar väldigt detdär, imorgon kanske jag skriver 3-4 inlägg. Vem vet? :)

Idag har jag i alla fall pluggat lite, ytterst lite, orkade verkligen inte, och sen drog mamma och jag till stan och skulle kolla på en avslutningsklänning men jag hittade ingen. Köpte ett par skor, typ gympaskos-aktiga och en bikini. Kan ju visa imorgon. Nu ska vi strax åka och hämta pizza i Tenhult och sen fortsätta bort till mormor och morfar, för Anna har tjejfest här. Hon har ju fyllt 20 år, den lilla ungen, hehe :)
Ha en fortsatt fin kväll och glöm inte Sprängaren klockan 21.55 på TV4 Plus!


Öronhängen från Stockholm <3 Och spetsklänningen!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0