Avslutningsskor ' 10

Hejsan!
Det dröjde visst iväg lite med att jag skulle visa mina skolavslutningsskor men nu tänkte jag ta tillfället i akt och faktiskt visa dem. Det enda som skulle kunna hända skulle ju vara att det inte fungerar att ladda upp bilder på blogg.se, men sån otur hoppas jag inte att jag har idag, hehe :)
(Köpte dessa i början av mars, men har inte velat visa förrens nu)
Så ja, avslutningsskor 2010 kommer här då! TAADAAA!









Ganska så snygga eller hur? Är supernöjd, och dem är fortfarande ganska sköna faktiskt. Men det där kan man aldrig bedöma förrens man verkligen har använt dem för första gången.
Imorgon får ni även se en liten film! :)
Puss,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: jessica :D

sv; den visar alla besök på bloggen. :)

hihi, alltså inte bara unika. jag har dock inte då många. runt 60/dag :D

2010-05-14 @ 20:21:39
URL: http://yesicahansson.blogg.se/
Postat av: Emmy

Assnygga skor Elin :D var hittade du dem någonstans? Jag är nämligen på jakt efter ett par liknande ^^

2010-05-16 @ 00:49:41
Postat av: anonym

wow, så snygga!!!

2010-05-16 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0