Outfit+söndriga hälar

Hej på er igen!
Nu ska ni få se min outfit once again fast med lite bättre bilder! Såklart på en onsdag, haha. Det är magiskt.


Blev en lite suddig bild men kameran dog så ja, det var det som det blev. Vad många "det" det blev i förra meningen, haha.


En liten söt vårbild från igår :)
Var i stan en sväng med mami och papi och köpte ett par supersnygga 11 cm-skor till skolavslutningen. Mina hälar är tyvärr helt sönderbrända av de där basketkängorna som jag visade igår på bild. Jag är helt röd och har superont! Vilka superjobbiga skor alltså!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

ska du inte visa skorna då? :)

2010-03-31 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0