Tävling! Se hit


Hej!
Jag glömde alldeles bort att presentera tävlingen igår så jag gör det ni istället. Som ni vet så laddade jag upp 4 bilder som representerade 4 olika årstider. Jag vill att ni ska kommentera till detta inlägget eller själva inlägget med bilderna, ni ska skriva vilken ni gillade bäst, erat namn och en länk till er blogg, bilddagbok, twitter etc. Vinnaren får en länk på min blogg till det dem ville länka till, tex sin egen blogg. (Jag utser vinnaren)

Så enkelt är det faktiskt. Så vill du ha lite extra besökare till din blogg eller annan sida så ska du absolut delta i denna enkla tävling.
Tävlingen avslutas om en vecka, söndagen den 14 mars 2010.
Så delta nu och skriv om du röstar på vinterbilden, vår, sommar eller höst, ditt namn och din valfria länkning du skulle vilja ha om du vann.

De 4 årstiders-bilderna hittar du HÄR.
SÅ SÄTT IGÅNG ATT RÖSTA NU :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: JESSICA :D

vårbilden va super fin! :D



http://yesicahansson.blogg.se

jessica hansson

2010-03-07 @ 11:53:51
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0