Pink outfit

Hej på er!
Har myst ner mig i Annas säng, har ingen aning om varför jag inte är i min egen, men jaja, det har jag gjort i alla fall! Tänkte att ni skulle få se min outfit, mina smycken och lite sånt. Jag är helt täppt i öronen som jag alltid blir när jag de få gångerna blir sjuk, så ja, jag är nog halvdöv nu. Typ.


♥ Jeans från BikBok
♥ Rosa kofta med ränder, VeroModa
♥ Svart baslinne, Ginatricot


Har också ett par stora öronhängen som jag fick av Christoffer när jag fyllde 16 i januari. Mycket fina, tror att dem kommer från H&M? Eller var det Glitter kanske? :)

Nu ska jag kolla på Bella & Tyra show, om det funkar vill säga..
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0