Påminnelse: Tävlingen!

Hej mina vänner!
Ska strax börja jobba lite med min lägenhet, har inte så mycket kvar så jag ska försöka göra färdigt den i helgen eller under nästa vecka. Det tar ju sån tid bara!..

Tänkte bara påminna er om tävlingen som avslutas imorgon, eventuellt flyttas den fram några dagar för att fler ska få chans att tävla. Jag vill att ni ska rösta på eran favorit bland dessa bilder, kommentera inlägget och skriv vilken bild ni gillar mest, vinter, vår, sommar eller höst och även ditt namn och din bloggadress/bilddagbok osv. Jag drar en vinnare slumpmässigt och vinnaren får en länk här på min blogg :)
SÅ KOM IGEN, VAR MED OCH TÄVLA NU DÅ!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0