New Moon=min!

Tjabba!
Har precis duschat nu, snart ska jag kanske gå och titta lite på hockeyn om jag har lust. Jag vet inte riktigt, hehe. Men jag tror det i alla fall.

Har i alla fall köpt New Moon idag! Wii, nu är den min! Ska se den på lördag kväll hade jag tänkt, såg den på bio sist i november med Johanna. Det var då vi båda precis hade tagit svininfluense-sprutan och hade jätteont i armen, båda två haha.




Har även gjort klar mitt hemkunskapsarbete idag, eller ja, jag var färdig sen i söndags men jag satte bara ihop det idag :) Blev 21 sidor..!


Imorgon hade jag tänkt att åka in till stan en sväng efter skolan och gå på stan lite. Det är VIP-kväll på Ginatricot mellan 19-21 då man får 20 % på det man köper, så det tänkte jag gå på. Sen ska jag även in till Gallerix och snacka lite med dem och fylla i lite papper :)
Nä, nu ska jag ner till hockeyn hörni!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sofie

åååh new moon!

2010-03-25 @ 15:33:49
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: R I T A

Har också köpt New moon! :D

2010-03-25 @ 21:26:41
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0