Min praoplats v.17..

Tja igen!
Är hemma en sbannvisit, har haft nationella provet i engelska, uppsatsen idag och vi börjar inte igen förrens vid tio i elva.. :)
Yogan var härlig igår, I ♥ it! Jag lovade att berätta om min prao-plats som jag har fixat alldeles själv och nu tänkte jag göra det. Jag lyckades hitta en i Jönköping för flera veckor sedan, det är så sjukt himla svårt att få en i stan så, men jag fick faktiskt tag i en. Jag ska vara på... damdamdamdaaaaaa, GALLERIX!

Jag tror att det kommer passa mig perfekt, det är en sån himla mysig butik med ramar, kort, massa pyssel, pennor, block och massa annat som jag gillar. Så där ska jag alltaå vara nere på stan, det ligger ijämte eller nära Friskis & Svettis ungefär tror jag. Jag längtar till vecka 17!




Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0