Sommar(lovs)-planer?

Halloj!
Tänkte faktiskt dela med mig av mina sommarplaner idag, lite vad jag ska hitta på i sommar, vart jag ska åka och lite sånt. Hoppas att det kan vara lite intressant i alla fall :)

Vecka 24: JOBB
Vecka 25: JOBB
Vecka 26: JOBB

Vecka 27: Första lediga sommarlovsveckan, blir packning mm.
Vecka 28: Gotland! Åker den 10 juli-18 juli, great!

Vecka 33: Stockholm, 16 augusti-18 augusti! Love!
Vecka 34: JAG börjar gymnasiet.. Per Brahe i Jönköping.

Sen blir det förstås en hel del oplanerade grejor som händer förstås, så blir det ju alltid. Mjuk och kulglass-ätning, båtturer och shopping. Kanske åker även bästis J och jag ner till Öland en sväng i sommar, det är ju mysigt förstås :)


Outfit i trädgården på Gotland. Känns som längesen..


Inte så länge sedan! Från Stcokholmsresan den 12 maj, med niorna! Minnen ♥

Men nu siktar jag mest in mig på att arbeta de här veckorna som är kvar, sedan blir det "riktigt" sommarlov för min del, med långa sovmorgonar och lata dagar!
Har utslag på händerna, måste vara de taggiga nyponbuskarna, haha..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: JESSSOO :D

hur mkt känar du på de veckor som du jobbar? :)

2010-06-15 @ 23:44:27
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0