Solsken & bikinidags

Hejsan!
Internet är lite segt nu när jag sitter nere, men jag skriver ett inlägg nu för sedan drar jag förmodligen ner mot sjön med några kompisar, vi får se hur och när, haha. Det är i alla fall sjukt, och då menar jag SJUKT VARMT ute idag, jag har varit slö hela dagen eftersom natten var så varm så det var svårt att sova.

Men ja, jag ville bara skriva ett par rader till er nu, så hörs vi säkerligen ikväll när jag har badat i det ISKALLA vattnet, och ätit jordgubbar ♥

Den här bikinin åker givetvis på idag, snygg och skön! :)

Ska även kolla in den stora Nelly-rean idag hade jag tänkt :)

Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna Emanuelsson

fin bikini =)



jo eller hur är det jättevarmt! :o fast det är inte kallt i vattnet tycker jag :D

tog årets första dopp idag faktiskt :D

2010-06-28 @ 17:26:36
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0