Skolavslutning 2010

Hejsan!
Jaha.. då har man slutat nian då. Nu är allt på Rosenholmsskolan över och till hösten börjar jag på Per Brahe-gymnasiet i Jönköping. Ni ska få se lite bilder :)


Jag hade en klänning från Ginatricot och mina höga sandaletter från Skopunkten!


Lollo, Johanna och jag!

Min klass 9B

Klass 9B

Jag höll tal också inför en en fullsatt kyrka, snacka om att jag var nervös! Men det gick nog jättebra, hoppas jag, haha :)
Har givetvis fler bilder men här fick ni se några :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Cornelia

Ditt tal var bäst! :D

2010-06-11 @ 15:23:06
URL: http://www.nillifoto.tk
Postat av: Paulina <3

Kläningen var jätte söt ! :D

2010-06-11 @ 15:45:19
URL: http://pavooos.blogg.se/
Postat av: Alice

Kan du skriva upp ditt tal så jag kan få läsa det? :)

2010-06-11 @ 18:17:16
Postat av: Anonym

vad fick du för betyg i alla ämnen? :D har du höjt dej i dina betyg alla år från du började att få betyg i 8an haha? :D

snälllla svara :D

2010-06-11 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0