Riktig sommar-outfit

Hejsan!
En härligt solig fredag idag, det är riktigt skönt faktiskt, det kan till och med lilla jag tycka. Jag tänkte att jag skulle visa er en outfit idag igen, jag känner mig så somrig och fin, hehe :)




Details..





(Vet inte varför jag fick så bruna ben, det måste vara ljuset. Har ju jätteljusa strumpbyxor, haha..)
♥ Klänning, Ginatricot, last summer
♥ Jeansshorts, Veromoda
♥ Gladiatorsandaler, Kappahl
♥ Armband, gjort själv.


Jag formligen älskar ryggen på den där klänningen, eller linnet som det idag ser ut som. Fast det är en klänning!
Gjorde även två nya armband idag, ett till mig och ett till mamma :)
Åh vilket vackert väder det är!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0