Redan onsdag

Hej på er!
Onsdag idag, och det är redan mitten på veckan, 26. Bara 2 arbetsdagar kvar och sedan börjar jag mitt sommarlov, ska bli riktigt skönt faktiskt. Det känns att man inte har varit ledig än, om man säger så, hehe.

Idag var i alla fall jag, mamma och Anna i stan en sväng och shoppade lite. Jag köpte bara ett par solglasögon eftersom mina gick sönder i söndags, så nu har jag ett par nya. Helt vanliga från Lindex, hade 50 kr rabatt, så 29,50 kostade dem. Billigt och bra!
Är så sjukt trött, sover riktigt dåligt när det är så varmt ute. Hoppas på att det blir svalare ikväll.
Hörs imorgon!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna Emanuelsson

har du sett dem zebrarandiga solglasögonen på lindex? dem är skitcoola :D

2010-07-01 @ 11:00:55
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0