Läsarfrågor?

Hejsan!
Lördag idag. Härligt. Jag älskar lördagar, även om jag nu officiellt har sommarlov. Fast jag börjar jobba på måndag så det riktiga sommarlovet börjar inte förrens om 3 veckor :)

Jag har fått in lite läsarfrågor nu på senaste tiden, bland annat en som handlar om mina slutbetyg jag fick igår. Det är klart att jag kan skriva upp vilka betyg jag fick och så, men då gör jag det för att jag fick en fråga om det, INTE för att jag vill skryta med dem!
Jag är nöjd och stolt över mina betyg, men jag vill absolut inte skryta med dem, så är det!

- så.. undrar ni något mer? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: jag

jo faktiskt.

bor du på gotland?

hur gammal är du?

vad gillar du för musik?

du behöver ju inte svara på frågorna men jag är ganska nyfiken, för detta är en jättebra blogg!

2010-06-12 @ 17:07:22
Postat av: Anonym

Du vet att du aldrig får räkna med 17 betyg va? 280 ;)

2010-06-15 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0