Läsarfrågor, juni 2010

Hejsan!
Tänkte att jag skulle ta och börja svara på era frågor lite nu då :) Ni kan skicka in dem när som helst, men tänk på att det kan ta lite tid att få svar eftersom jag inte svarar på endast en fråga åt gången.

Ni kan skicka frågorna via kommentarsfälten eller till min bloggmail: [email protected].


Fråga 1:
Vad fick du för betyg i alla ämnen?  Har du höjt dej i dina betyg alla år från du började att få betyg i 8an?

Svar:
Jag fick bra betyg när jag slutade nian igår och det kändes jättebra, det är skönt att stå där med riktigt bra betyg i handen!
MVG: Svenska, engelska, franska, idrott, slöjd, bild, biologi, teknik, religionskunskap, historia och samhällskunskap.
VG: Matte, fysik, kemi, geografi, hemkunskap och musik.
17 betyg, 295 poäng.


Fråga 2:
Bor du på gotland?

Svar: Nej, det gör jag inte, men jag har en kategori som heter Gotland som du säkert har upptäckt? Jag och min familj har semestrat på Gotland sedan 1998 eller 1999, så ön betyder oerhört mycket för mig, det är som mitt andra hem. När jag blir äldre ska jag flytta till Stockholm och semestra på Gotland och i Frankrike varje sommar, hehe!


Fråga 3:
Hur gammal är du?

Svar: Jag är 16 år, jag startade bloggen i februari 2008 när jag var 14 år. Fyller år den 11 januari..

Fråga 4:
Vad gillar du för musik?

Svar: Jag lyssnar på ganska mycket blandad musik faktisk, ibland radiomusik, allt från Pink till Green Day. Jag älskar bandet Kent, det är nog den absoluta favoritmusiken.. :)



Sådär ja, då fick ni lite svar på era frågor. Tänk på att ni kan hitta mycket information genom att titta längre bak i arkiven, eller under kategorin "frågor & svar" :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

jag har storlek 38 :) dudå? kram!

2010-06-13 @ 12:27:01
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Paulina

men guud vad höga betyg !

Du borde verkligen ha arbetat hårt med skolarbetet ! Det är ju jätte bra .

Vad har du tänkt att jobba med sen efter gymnasiet då ..?

2010-06-13 @ 15:44:16
URL: http://pavooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0