Keane VS Martin Stenmarck

Hejsan!
Måste bara få dela med mig av en sak som jag blev arg på för några dagar sedan. Jag hörde att Martin Stenmarck hade gjort en cover på "Everybody´s changing" med Keane. Tycker att den låten är riktigt, riktigt bra, och sen hör jag att HAN har gjort en cover på den. Jag gillar inte Martin nåt vidare..

Everybody´s changing- Keane.


Everybody´s changing- Martin Stenmarck


Jag tycker absolut inte att Martin gör låten dåligt, men orginalet är SÅ mycket bättre!
- Vad tycker ni? Ärligt? :)

Jobbar bara till klockan ett imorgon, och sen är det långhelg och sen en vecka kvar :)
Puss,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna Emanuelsson

usch tycker inte hans cover var nåt vidare :s

vad gör du? =)

2010-06-23 @ 22:19:07
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0