Fransk manikyr+pynt

Hejsan!
Har haft så sjukt mycket att göra nu idag tills imorgon så ja, det blev ingen bloggning förrens nu. Men nu tänkte jag visa er lite bilder på mina naglar jag har pysslat och jobbat på i eftermiddag :)









Har färdiglimmade stenar och stjärnor i kristall ungefär, ganska fint eller hur? Kommer från Maros.nu!
- Så.. vad tycker ni?
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

det var inte så jätte fint. sorry! det vita är så tjock och rakt som på dina andra bilder du lägger ut här! och "pyntet" var för mycke.

2010-06-10 @ 19:52:37
Postat av: jag

jag tyckte det var jättefint! tror du att du kan visa hur du gjorde?

2010-06-12 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0