Dagens.. vill ha

Hejsan!
Har hittat ett par sjukt snygga gladiatorsandaler som jag bara måste köpa. Alltså, dem här är verkligen speciella, I love them! Dagens vill ha.. verkligen :)


Sandal från Skopunkten.com

Visst är dem sjukt snygga? Behöver ett par rejäla gladiatorsandaler, dem jag har från kappahl är jättestora, fattar inte vad som har hänt med mina fötter. Alla skor är för stora, vilket i och för sig är ganska skönt, men ändå.
- Tror ni Gud har hört min önskan om mindre fötter, eller vad? Inte för att dem är speciellt stora..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

sånna gladiatorsandaler har jag, så himla sköna :D kram!

2010-06-12 @ 19:40:46
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0