Coca cola company

Hejsan!
Är hemma från jobbet nu, kom för typ en timme sedan. Har fikat lite med mamma och pappa, drack en iskall cola jag hade sparat i kylen och det var riktigt gott! Jag har målat en busskur sedan klockan 10 idag ungefär, och det var ganska varmt i solen, så det var gott med en kall cola.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu.. Sitter och kollar runt lite på Converse-skor på Junkyard, jag vill gärna köpa mig ett par innan skolan börjar i höst. Vet dock inte vilken färg riktigt än.. Kan ju visa er några färger som jag tycker är fina och som jag funderar på lite senare :)
Hörs snart igen ♥
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Louize

följa varann via bloglovin?:)

2010-06-17 @ 01:09:43
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0