Veckodag tisdag

Hejsan!
Ja, det är tisdag idag som ni alla säkert redan vet. Har man någon gång glömt bort totalt vilken veckodag det är? Inte jag i alla fall, kommer ihåg när vi var i Turkiet hösten 2007, då minns jag att det var svårt att komma ihåg vilken veckodag det var men efter lite tänkande kom man på det :)


Kör på cerisa naglar nu, riktigt snyggt tycker jag och somrigt också! "Da shit" !


Hittade det här fina silverhalsbandet när jag städade ur bokhyllan ordentligt idag. Fick det av min farbror när han levde och jag tycker att det är så himla fint men det har varit försvunnet ett tag nu, nåt år kanske? Blev glad i alla fall, det betyder mycket ♥
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ja, jag har bloglovin :> men jag aävnder det inte, men du får gärna följa mig :] hihi

2010-07-20 @ 21:00:11
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0