Stycke outfit 28/7

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har kunnat skriva något sedan igårkväll, men vi håller på att fixa lite med Internet och sånt här i huset så det kommer att vara så ett tag nu. Men nu får ni en update i alla fall :)




♥ Skjorta/blus/tunika från VILA
♥ Blanka leggings, Ginatricot
♥ Blommig väska, Lindex
♥ Klocka, Jetset Ur & Penn
♥ Ringar, olika.

Jag hade en optikertid i Nässjö idag klockan tio, nu har det gått ett år sedan jag började med linser, så det var bara en årskontroll. Men jag har innan bara haft 70 % syn på ena ögat, men nu under detta året har jag jobbat upp det till 100 %, så det var ju jätteroligt! Jag fick även beröm för att jag skötte linserna så bra, de var så rena och fina. Kul! :)
Ni får se shoppingen lite senare :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: johanna

sv: jag vet! ja de kan vi göra :) säg till när du har lagt till mig :)

2010-07-28 @ 16:48:58
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0