Söndag- Gotland

Hejsan alla glada!
Det blev ett litet inlägg idag i alla fall, jag har fixat Internet på biblioteket här i Visby nu. Jag tror inte att jag kan ladda upp några kamerabilder, jag vet att jag försökte förra året och det gick inte så jättebra. Ni får nöja er med mobilbilder och webb-kameran tills jag kommer hem, då blir det förmodligen en stor bildbomb!

Jag skriver faktiskt detta i stugan, klockan är nu halv elva strax. Sparar bara i ett word-dokument och sen klistrar jag in det på blogg.se. Det är ohyggligt varmt här ute just nu, det är redan nästan 30 grader. 28-29 kanske? Vi ska åka till ÖB, okej då, Ö&B och handla lite läsk, och sedan till Ica. När ni får se detta har jag ju redan varit där, men än har jag alltså inte det. Okej, det blev nog en aning rörigt, men ja, allt är bra i alla fall förutom att det är liite för varmt.

Vi ska åka ner till havet idag efter att vi har ätit grillad kyckling till lunch, och bada i saltvattnet. Jag har saknat det så otroligt mycket! Vi kände på vattnet en stund igår, klockan var nog åtta ungefär, och då var det faktiskt hyfsat varmt. Inte precis 12 grader som sist när jag badade i havet på Öland, haha. Japp, men då vet ni i alla fall att allting är bra med mig, det är helt underbart skönt här ute. Imorgon ska vi åka över till Fårö och vara där ganska länge, så då blir det ingen bloggning. Men vi hörs förmdligen på tisdag igen :)

HALLELUJA!
Det GÅR att ladda upp kamerabilder! Men jag har ju knappt tagit några än men på tisdag ska ni få se många!


Hörs på tisdag!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: j ♥

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-07-11 @ 14:24:48
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hejhej! :) Hoppas du haft en bra dag! Kraam

2010-07-11 @ 22:39:23
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0