Sista dagen..

Hejsan!
Vi ska åka bort till färjelägret om cirka 2 timmar och sedan bär det av hemåt. Jag har shoppat en massa fina saker, ganska mycket heminredningsgrejor och sånt. Nu ska det göras om på mitt rum och även rensas ur en massa jag inte behöver längre. Visar allt någon annan dag.

Men vi hörs såklart imorgon när jag är hemma i fastlandet igen. Nu ska jag bara njuta det sista av denna underbara semestern och ha en fin överresa :)





Såg inte att jag var så lockig i håret förrän nu, hehe. Det blir så om man springer i ösregn, eller cyklar rättare sagt, utan ett paraply. Prova själva :)
Hörs imorgon ♥
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0