Måndag vecka 30

Hejsan!
Har suttit och läst boken "En shopaholic i New York" som är fortsättningen till boken och filmen "En shopaholics bekännelse", är snart färdig med den nu.. Men den är riktigt bra, lite rolig också :)





Btw, jag fick mitt lönebesked idag. Härligt! Vad som också fanns med i posten var ett blad från Laredoute där det fanns Converse för bara 360 kr! Dock fanns det bara i färgerna svart, vit, grå och rosa, både hög och låg modell. I bladet stod det att "finns i flertalet modeller". Jag kunde ju annars beställt ett par därifrån, helst blåa, men nej jag tror inte det längre. Det är visst en väldigt seg leverans med mycket förseningar mm.. Men jag vill ha ett par från en riktig affär eller typ Junkyard! :)
Puss,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: EMELIE

Jaa, eller hur! :D händer<? :) <3

2010-07-26 @ 15:59:42
URL: http://emzzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0