Lite spåneri

Hejsan!
Kan ni tänka er, jag hann med både att duscha och titta på One Tree Hill igår, I´m the superwoman, hehe. Nejdå, men det gick snabbare att duscha än jag trodde..

Sitter och spånar på en ny nageldesign som jag ska sätta i verket strax. Funderar på att prova mitt nya french manicure-set från Trind, men jag vet inte.. Ska kanske satsa på två färger, ett chockrosa och ett riktigt grönt? Göra på diagonalen eller nåt?


Detta? Och så chockrosa till.. Vill gärna göra någon lite blomma också nu när jag har kommit på hur. Jaja, ni får i alla fall se någon snygg nageldesign efter klockan 4 när Top Model är slut :)
Konstigt att det börjar redan klockan 3 idag.. det är alltid fem i 4 annars..
Puss,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Alexandra

sv; Har laggt till dig med nu! :D

2010-07-23 @ 15:08:35
URL: http://gacell.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nepp, jag lägger till favoritbloggarna under fliken favoriter.

2010-07-23 @ 16:33:33
URL: http://mimmilsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0