I fastlandet

Hejsan!
Vaknade vid halv elva, och det är riktigt sent för att vara mig! En del sover ju till tolv minst på helgerna eller när man är ledig, men inte lilla jag. Nepp, jag brukar gå upp vid 8-9 ungefär :)

Ni ska få se sakerna jag har köpt på Gotland när jag var där, i eftermiddag hade jag tänkt. Köpte även lite kläder men dem kan ni ju få se imorgon istället. Idag blir det alltså mest heminredningsprylar som jag bara inte kunde sluta köpa, och lite annat :)


Det är trots allt ganska skönt att vara hemma igen :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: HANNAH HALE

Hejhej, kikar in lite :)! Hoppas du har en jättebra dag idag.



/ps. Skulle du kunna va så söt och rösta på mig i skotävlingen?

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

2010-07-18 @ 17:47:27
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0