Honey-blond

Hej!
Nu idag som ni säkert har läst, har jag alltså gjort folieslingor som blev supersnygga. Det var min fina syster Anna som gjorde detta på mig, och resultatet blev så snyggt! Nu är jag verkligen redo för att åka till Gotland på lördag och glassa på Visbys gator med honungsblont hår och skyhöga klackar! På kullerstensgator.. Får nog göra ett omtänk där, annars slutar jag nog med en bruten fot eller något..

Men i alla fall, innan jag babblar bort mig totalt om annat, min nya hårfärg ♥






Är så nöjd! Ha en fortsatt fin kväll, imorgon möter vi vecka 27!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-05 @ 09:02:31
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0