Gotlands-bildbomb

Hej på er!
Idag ska det bli en stor bildbomd som jag lovade i söndags. Tänker inte skriva så jättemycket mer, det blir mest bilder idag. Igår var vi på Fårö och badade på Sudersand. Det var precis som att vara tillbaka i Turkiet igen!

Under varje bild finns en bildtext till bilden :)


Lördagens outfit.

På båten över till drömmarnas land.

Båten.

Pappa & jag.

Söndagens outfit.

Almedalen. (Biblioteket är ijämte, ej bild.)

Havet.

Undeeerbar solnedgång!

Solnedgång.. Hur vackert?!

Hamnen.

Sudersand <3

Sudret. Förlåt, jag menar Turkiet!

Moi :)

Lycklig!

Sudersand, mot Ryssland btw!

Underbart vackert!

Jag, igår.


Jag har badat fyra gånger än så länge, ska ner till mamma vid Norderstrand om cirka en halvtimma! Det är så sjukt varmt och skönt i havet, det är underbart! Vi får se när vi hörs nästa gång, kanske imorgon, kanske på torsdag :)
Jag visar all shopping hemma sen, köpte en väska och ett par skor igår för sammanlagt 100 kr!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Emilia

Gotland är verkligen superfint :)

2010-07-20 @ 11:30:42
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0