Elin testar..

Hejsan!
För ett par veckor sedan fick jag en förfrågan i en kommentar om jag inte kunde testa en foundation i några veckor och sedan berätta vad jag tyckte om den. Jag tänkte att jag skulle göra det nu!


.................



1. Det är bra att använda, förutom själva foundationen, en liten borste, tex från H&M.


2. En liten svamp underlättar att jobba ut foundationen med.


3. Börja med att ta upp lite foundation med hjälp av borsten.


4. Ungefär så här mycket.


5. Var vill du aplicera foundationen?


6. Det gör ingenting om det blir lite streck, det fixar vi sen!


7. Ta upp svampen, det är nu den kommer till användning.


8. Jobba in foundationen noga så att inga spår syns.


9. Fortsätt jobba med hela ansiktet, eller vissa partier om du vill.


Det absolut bästa med den här foundationen är att man får en silkeslen hud, det sitter bra hela dagen och är smidig att jobba med! Plus att man inte behöver använda något puder efter, men det gör man ju såklart som man vill!

Den får 5/5 stjärnor!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Tack! jättekul att du testade

2010-07-09 @ 00:18:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0