2 betala för 1

Hejsan!
Fick till en riktigt bra deal på Gotland, köpte nämligen ett par skor och en superfin väska för endast 100 kr tillsammans. Jag hade plockat åt mig väskan och gick mot kassan och då sa expediten att de hade 2 betala för 1 på alla reavaror inom accesoarer. Så då tog jag ett par svarta tygskor med broderade blommor på och fick med dem på köpet :)


Väska, 99 kr, ord.pris 149 kr.



Tygskor, 0 kr! Egentligen 69,50 kr.

Ibland ska man ha tur tycker jag! Idag har jag hängt ut tvätt och hjälpt pappa att räfsa löv och efter middagen ska jag börja med att städa/rensa ur mitt rum :)
Sen blir det of course Top Model 3!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0