Todays outfit

Tja!
Ni ska få se outfiten jag har haft på mig hela dagen på Per Brahe- gymnasiet idag när Johanna och jag var där och kollade på morgonen/förmiddagen, till halv två ungefär.




♥ Jeans från BikBok
♥ Lila och vitt linne från H&M
♥ Kofta från H&M (gammal)
♥ Thomas Sabo berlockarmband, klocka Ur & Penn mm..

Det var en helt underbar skola, jag ska verkligen söka till Per Brahe gymnasiet, helt klart alltså! Blev så himla sugen på att börja där redan NU! Jag vill nu, nu, nu! Hehe, får vänta i lite mer än ett halvår bara.. :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: L I S A G - foto & vardag

dom jeansen är sjukt snygga! Men hittar inte dom i bikbokaffären i min stad, dom är nog slut :(

2010-01-15 @ 18:05:08
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0