Syoss- serien

Hej igen!
Hinner faktiskt knåpa ihop ett till inlägg innan jag åker till stan. Ska käka och lite först bara!

Nu såg jag att det även fanns inpackning från Syoss, så jag får se om jag köper balsamet eller inpackningen. Använder just nu en inpackning från L´orèal, den rosa ni vet.. Hmr.

Såhär beskrivs produkterna:

Schampoo: Innehåller vårdande ingredienser som bygger upp skadat hår på djupet.
Conditioner (balsam): Förebygger brutna hårstrån och ger håret styrka och frisk glans.
Repair (inpackning): Bygger upp håret på djupet och ger det styrka och glans.

Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Inpackningen verkar ju vara en mix mellan schampot och balsamet och det låter ju i och för sig ganska bra. Vi får se vad det blir helt enkelt :)
Vi hörs ikväll när jag kommit hem, först blir det shopping och sen en hockeymatch, HV71-Södertälje. ♥
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Klara

Åhh va roligt att du tycker om min blogg :) Ja vi kan följa varann! Hoppas du hittar nått smycke som passar just dig :)

2010-01-30 @ 12:23:22
URL: http://smyckenwithlove.blogg.se/
Postat av: frida

SV; du har självklart en länk i bloggen nu ;)

skulle vara kul om du länkade min :)

2010-01-30 @ 14:07:33
URL: http://miwiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0