Shopping, more Syoss

Hejsan!
Här får ni då se min lilla shopping från igår. Hann tyvärr inte med att köpa allt som jag hade planerat, tåget var mer än 10 minuter försenat och sen fick jag vänta nästan 20 minuter på bussen. Så ja, det blev faktiskt inte ens en timma på A6. Hann till Coop och köpte balsamet jag snackade om, hann inte ens köpa lite godis där.. Sen köpte jag en sporttopp på Lindex och det var det jag hann med.







Har både schampot och balsamet nu, hoppas det nya är bra! 59 kr/500 ml, Coop


Sporttoppen!

Ja, det var väl typ det jag skulle säga för den här gången. Blir nog ett till inlägg ikväll tror jag. Ska duscha och bara ha det lite gott nu :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Francesca

så synd att du inte hann med mer!

2010-01-31 @ 17:12:40
URL: http://francescae.blogg.se/
Postat av: Ka

Hej .

i min blogg just nu så har jag en tävling där du kan vinna en länk ! det är bara att svara på 3 enkla frågor ! kolla bloggen för mer info & för att delta ..

hoppas du är med ! :)

2010-01-31 @ 17:53:00
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0