Paradiset ikväll!

Hejsan!
Vad ska ni hitta på denna mysiga och mycket kalla tisdagskväll? Kanske mysa med familj, vänner, pojkvän/flickvän? Ta en kopp varm choklad? Själv ska jag nog ta en väldigt varm kopp med glögg. I know, det är januari och inga glögg-tider, men jag drack typ 2 koppar innan jul och det är ju väldigt lite. Så ikväll blir det av!

Sen går ju Paradiset ikväll på kanal 4 tror jag att det var. Jo, men det var det väl? Ja, men det gick på någon kanal i alla fall, så den ska jag se så långt jag orkar. Är verkligen ingen kvällsmänniska som kan vara uppe halva natten. Ingen morgonmänniska för den delen, heller! En dagsmänniska, på dagen är jag sällan trött och kan aldrig somna mitt på dagen, haha :)



Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sess ♥

älskar PH! vem är din favorit? :)

2010-01-05 @ 23:59:03
URL: http://cantbreakit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0