Mycket plugg

Hejhej!
Mycket plugg idag, har skrivit en hel krönika, övat på engelskan och lite på franskan tills imorgon. Nu är jag nästan helt färdig, ska bara öva lite till på franskan så sen ikväll blir det Familjen Annorlunda.




Kapitel fem i franska-boken som jag jobbar med handlar om en kille som kommer till några vänner, och han vaknar vid klockan tolv av att en dödsbil står utanför fönstret. Chauförren säger: Det finns plats för en till. Nästa dag ska killen åka upp i liften och det finns en ledig plats kvar i kabinen. Samma man som körde dödsbilen säger: Det finns plats för en till. Nej tack svara killen, jag väntar hellre. Det skedde en olycka i kabinen och 12 personer dog. Läskigt, eller hur?


Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Heeeelp me

Hejhej, vi ska skriva krönikor på svenskan nu och jag har ingen jävla aning om vad en ska handla om och det blir ju inte bättre av att hon säger att den här är viktig för betygen. Har du någon ide vad jag kan skriva om, vad handlar din om ? skittacksam för svar ! :)

2010-01-25 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0