More Thomas Sabo

Hejhej!
Det var ett tag sedan jag skrev lite om Thomas Sabo, som ni vet så är jag ju ett ganska stort fan av "Thomas Sabo Charm Club", alltså de små söta berlockerna. Så jag tänkte att jag skulle börja denna torsdag med att ja, visa lite bilder och lite sånt på det jag har i Thomas Sabo- väg :)












Vill ni se mer finns det självklart under kategorin "Thomas Sabo" :)
Ska fixa lite bättre rubriker som man kan klicka på sen, nu har jag ju bara dem viktigaste som är rosa och klickbara!
Puss,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Ninni [Foto & Vardag]

älskar thomas sabo, vet att min födelsedagspresent som öppnas i morgon inehåller en berlock WEHOO=D vet dock inte vilken

2010-01-07 @ 11:57:24
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0