Lite planer/schema

Hejhej!
Får såklart mindre tid till att blogga när skolan är igång, jag började igår. På dessa två dagar har vi redan fått reda på ett prov nästa vecka och ganska många läxor.. Det är sannerligen ingen mjukstart, hehe. Men jaja, tills denna veckan har jag i alla fall bara en liten engelska-läxa tills imorgon med några få ord.

Har ni också börjat skolan/jobbet nu? Har märkt att besöksantalet har sjunkit lite sedan i söndags, och jag antar att det beror på det. Jag vet själv hur det är, inte läser jag alla bloggar som jag brukar göra på loven, det har man helt enkelt inte tid med. Men tack ni som stannar och läser min blogg ibland i alla fall!

LITET SCHEMA FÖR VECKAN!


Ja, vad är det nu jag ska köpa? Någonting jag är i behov av.. Hmrr :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Pavo

Du har en jätte fin blogg jag läser typ den här bloggen varje dag.kan inte du ha lite mer tävlingar jag tror du hade det förut....om jag tänker rätt???

det skulle göra bloggen såå mycket roligare.

2010-01-13 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0