Laddar inför åkningen

Tja igen!
Jag hinner med att blogga riktigt många gånger på helgerna, kul va? Sen på vardagarna är det ju lite svårare att hinna med allt, först skola, läxor, kompisar och bloggen. Men jag ska i alla fall försöka hinna med 2 inlägg per dag på vardagarna och 3-5 inlägg på helgerna/lov/lediga dagar.

Imorgon, however, är det tänkt att vi ska ha en vinteridrottsdag som skolan anordnar. Man kunde välja mellan lite olika saker, slalom i Mullsjö, pimpling, skridskor och någon promenad tror jag att det var. Jag valde slalom, något som jag aldrig tidigare har testat på! Har ju åkt långfärdsskidor i många många år som ni säkert vet, men slalom, nja, har faktiskt aldrig testat. Det ska bli riktigt roligt att äntligen få testa på det!


Har i alla fall precis duschat och gjort en ansiktsmask, blev superglad när jag hittade en! Trodde att jag redan hade använt den, men nej, så var inte fallet. Skönt var det :)
Hörs imorgon efter slalomen, fortsätt läsa min blogg ♥
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0