Det händer nu

Tjao!
Tänkte att jag skulle skriva lite om dagen och läget nu, så ja, jag gör väl det då! Hade sovmorgon idag så jag gick upp strax innan nio och var dödstrött haha. Man blir verkligen bara tröttare om man råkar ha en liten sovmorgon, det är mycket bättre att gå upp halv sju, då blir man bra mycket piggare än att gå upp sent och vara död, haha.

Hade lite vanliga lektionen, syon påminnde om att vi måste bekräfta våra gymnasie-val innan den första februari, så jag tänkte att jag skulle göra det i helgen någon gång. Det blir Samhäll-språk på Per Brahe gymnasiet i Jönköping som första val, hoppas verkligen att jag kommer in! Sen tar jag antingen Samhäll-ekonomi på Erik Dahlberg eller Samhäll-språk på Brinell.. Får se lite :)
Fick även tillbaka våra svenska-uppsatser om Ondskan och engelska-uppsatsen om Narnia, jag fick MVG på båda två så jag är sjukt nöjd. Svenskan var jag ganska säker på men engelskan trodde jag att jag skulle få VG på, så det var ju kul! Har faktiskt inga läxor mer den här veckan, eller jo, en liten matteläxa jag ska göra imorgon hade jag tänkt.
Puh, hoppas att ni orkade läsa allt. Nu ska jag duscha, hörs!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0