Året är 2010!

Hejhej!
Dålig uppdatering idag, jo jag vet. Det brukar ju bli så dagen efter nyårsafton när man är uppe extra länge. Men jag hade roligt igår, vi var åtta tjejer hemma hos Johanna så det var jättekul. Var där till klockan två ungefär, sen drog jag hem och gick och la mig. Vaknade vid klockan tre av en tjutande brandbil, ett grannhusförråd en bit bort hade börjat brinna, så ja, mycket till sömn blev det inte i natt. Några timmar..

Men i alla fall, år 2010 är det alltså nu.. Usch jag känner mig bara allmänt seg, ursäkta mitt dåliga bloggande idag. Återkommer kanske senare men nåt lite roligare.. kanske..
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0