Wednesday- outfit

Hejsan!
Tänkte visa er dagens outfit nu, jag undrar varför det alltid kommer sig att jag visar dem mest på onsdagar? Faktiskt nästan bara på onsdagar om det inte är något speciellt, haha :)




♥ Blus från H&M
♥ Vitt linne från H&M
♥ Grå midjekjol från Ginatricot
♥ Halvblanka leggings, Ginatricot
+ Thomas Sabo kularmband, klocka Ur & Penn, öronhängen H&M mm..

Har i alla fall pluggat lite nu, jag gjorde klart ett NO-prov som vi har fått att göra hemma med hjälp av boken så jag gjorde nästan alla frågor. Får nog VG eller VG+. Imorgon är det nationella prov i svenska igen, en uppsats så det är ju lite bättre än en läsförståelse.


No-boken plus provet..
Hörs ikväll :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0