Vardagsaktig manikyr

Tjabba!
Bara en dag kvar av lovet, vad fort det har gått! Jag vill ha en vecka till, haha. Det är så skönt att bara gå runt och göra vad man känner för istället för det man måste. Det är lite härligt faktiskt.. Har 2 prov nästa vecka, ett i historia om första världskriget och ett i matte, VG/MVG del så jag måste plugga lite. Suck. Får tänka att jag har haft ett skönt lov en hel vecka då jag inte ens har tittat åt skolböckerna, så nu är det dags att ta tag i allt igen!

Har en tandläkartid imorgon också, tio i två tror jag att det var eller nåt sånt. Usch och fy, jag är redan supernervös! Jag hatar att gå dit! Grr!

Fixat mina naglar i alla fall, gjorde bara en superenkel och tunn manikyr. Men det blev bra ändå och det är lite mer vardagsaktigt än ett lila lack, hehe.

Sådär ja.. je suis finis :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Johanna

Mitt lov har precis börjat :p

2010-02-21 @ 14:54:02
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0