Träningsvärk+sommarbild

Hejsan!
Tisdag idag, gissa vem som har världens träningsvärk? Moi. Har ont i vaderna, armarna och lite i ryggen. Vred dessutom till det högra knäet så det mår inte alls bra. Inte så bra, men kul var det i alla fall igår :)

Nu kom morfar och pappa precis in i mitt rum och började mäta på mitt golv och snacka om någon "bärande vägg", haha. Har pluggat och ska göra lite till sen :)
Titta vilken fin somrig bild jag hittade på mig själv i datorn, hade totalt glömt bort den. Den är tagen vid Blå Lagunen på Gotland, visst längtar man lite, bara lite till sommaren? Eller nej, faktiskt inte alls i mitt fall!

Men bilden var väl ganska fin, va?

Just deet! Till dig som undrade vad du kan skriva om i din krönika, det hade varit smartast att lämna din bloggadress eller en mejladress så jag hade kunnat hjälpa dig, du skrev bara "Anonym". Jag vet inte om du ville att jag skulle skriva ett specifikt inlägg om vad din krönika ska handla om eftersom du inte lämnade något spår var jag kunde nå dig. Men en bra krönika börjar alltid med en personlig historia, något som kretsar kring dig, som har hänt dig eller som du bara har funderat över. Avsluta med att blicka tillbaka och knyt ihop säcken! Avslutet är viktigt!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0