Small update

Tjo igen!
Har varit en rent ut sagt för jäklig dag idag alltså. Försov mig för första gången, en hel halvtimma. Hade glömt att ställa mobilen så jag vaknade vid tio över sju. Inte så farligt kanske för jag hann ju gott och väl ändå, men jag hade velat vara uppe lite tidigare och äta en lugn frukost och ladda inför nationella provet, läsförståelse, i svenska. Men det gick ju bra ändå, jag hann i alla fall.

Sen var det då nationella och sitta och skriva oavbrutet från kvart över åtta till tjugo i tio. Gjorde jag i alla fall, men jag skrev mycket på alla så det tog tid. Men resultatet blir nog fint hoppas jag. Hoppas. Sen var det bara engelska, matte och franska kvar och sen drog jag hem :)
Imorgon har jag sovmorgon till 10.00 ♥
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0